Bijna bijna bijna.. - Reisverslag uit Raamsdonksveer, Nederland van Kelly Dortmont - WaarBenJij.nu Bijna bijna bijna.. - Reisverslag uit Raamsdonksveer, Nederland van Kelly Dortmont - WaarBenJij.nu

Bijna bijna bijna..

Door: Kelly

Blijf op de hoogte en volg Kelly

26 Juni 2012 | Nederland, Raamsdonksveer

Nog 3 nachtjes slapen en dan is het zo ver: mijn eerste (en zeker niet de laatste) echte reis! En dat is ook goed te zien in huize van Dortmont. Daar ligt wat kleding, daar nog wat to do lijstjes, hier een hoop spullen in de categorie 'ehbo en medicijnen', waar ons mam uiteraard heel goed voor heeft gezorgd. Maar vooral maak ik er een grote puinhoop van, terwijl er nog niet eens wat in mijn koffer zit. Maar zo kan dat ook niet anders bij Mevrouw 'ik wacht tot het laatste moment' van Dortmont.

Na nog een bezoekje aan opa en oma, een hoop geregel, quality time met het vriendje en mijn diploma in ontvangst te hebben genomen vertrek ik. Vrijdag 29 juni om 14.05u vertrekt mijn vliegtuig om precies te zijn. Na nog even overgestapt te zijn in Bangkok kom ik om 14.30u aan in Denpasar, Bali. Zondagavond beginnen we al meteen zoals het hoort: een Balinees diner. De eerste week is een oriëntatieweek die in het teken staat van cultuur snuiven met o.a. taallessen, stadswandelingen, workshops.. Als het maar lekker Balinees is.
Daarna mag ik aan de slag: Engelse les geven. Hoe en wat ik precies moet doen weet ik nog niet precies. Wat ik wel weet is dat het best een uitdaging voor me is om voor een klas van 40 kids te staan als juffrouw Kelly uit het boerengat Raamsdonksveer die ze wel eens even Engels komt leren. In de weekenden zet ik het cultuur snuiven natuurlijk gewoon door!

Wanneer ik 31 juli weer aan kom op Schiphol hoop ik wat nieuwe ervaringen, vrienden en foto's rijker te zijn en verwacht ik dat iedereen op me staat te wachten incl. spandoeken, balonnen, cadeautjes en heel de mikmak. Ik kan me namelijk goed voorstellen dat jullie me heel hard gaan missen!

Ook al ben ik nou niet zo gigantisch lang weg, ik hoop jullie toch graag op de hoogte te houden met wat reisverslagjes!

  • 11 Juli 2012 - 21:02

    Vul Hier Je Naam In.:

    Vul hier je reactie in...

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Raamsdonksveer

Kelly

Actief sinds 27 April 2012
Verslag gelezen: 367
Totaal aantal bezoekers 7869

Voorgaande reizen:

29 Juni 2012 - 31 Juli 2012

Vrijwilligerswerk met Activity International

Landen bezocht: